Φόρτωση ...

Συχνές ερωτήσεις ( F.A.Q. )

Γιατί να παραγγείλω από το Διαδικτυακό Κατάστημα ενώ έχω πρόσβαση ή με βολεύει το Φυσικό Κατάστημα, και να μην προτιμήσω τον Παραδοσιακό τρόπο? 

Θέλω να έχω πρόσβαση στο ιστορικό των Παραγγελιών μου, θέλω ανα πάσα στιγμή να κάνω μία παραγγελία και να δώ το κόστος της ( προ μεταφορικών ) ακόμη και σε μή εργασίμες ώρες του Φυσικού καταστήματος. Θέλω να επωφελούμαι απο τα προνόμια του πρόγραμματος "Εμπιστοσύνης Πελατών" με την λειτουργία του συστήματος των πόντων ,

Γιατί να εγγραφώ στο newsletter; 

Θα εγγραφώ στο Newsletter γιατί θέλω να ενημερώνομαι για τα Νέα της ΗΜ ΘΕΡΜΑΝΣΗ .

Πρέπει να κάνω εγγραφή στο site πριν αγοράσω;

Δεν είναι απαραίτητο να εγγραφείτε για να κάνετε μια παραγγελία. Όμως σας δίνουμε τη δυνατότητα για να εγγραφείτε, ώστε να έχετε διάφορες ευκολίες όπως ιστορικό των παραγγελιών σας, δυνατότητα για πολλά προφίλ (εργασία, οικία) , και πάνω απ όλα έχετε τα στοιχεία σας αποθηκευμένα και δε χρειάζεται αν τα ξαναεισάγετε σε μελλοντικές παραγγελίες. Η εγγραφή στο site χρειάζεται να γίνει μία φορά και με αυτόν τον τρόπο δεν χρειάζεται να δίνεται τα απαραίτητα στοιχεία επικοινωνίας κάθε φορά που επιθυμείται να πραγματοποιήσετε μία αγορά.

Kοστίζει κάτι η εγγραφή;

Δεν υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση για την εγγραφή σας, και δεν απαιτείται να μας δώσετε κανένα οικονομικό σας στοιχείο.

Πως εγγράφομαι στο site;

Μπορείτε να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό στο site μας κάνοντας click στο “Εγγραφή” που βρίσκεται στο πάνω μέρος της σελίδας. Τα πεδία που έχουν αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά να συμπληρωθούν. Σας παρακαλούμε να εισάγετε έναν έγκυρο αριθμό τηλεφώνου ώστε να μπορούμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας σε ότι αφορά μία παραγγελία σας. Στο πεδίο Captcha συμπληρώστε τα γράμματα που βλέπετε στην εικόνα, και όταν έχετε ολοκληρώσει την εισαγωγή των προσωπικών σας στοιχείων κάντε click στο "Δημιουργία λογαρισμού”.

Πως θα συνδέομαι αφού εγγραφώ;

Πατάτε το κουμπί "Σύνδεση" στο πάνω δεξί μέρος, και αφού βάλετε τα στοιχεία σας συνδέεστε.

Τι κάνω αν ξεχάσω τον κωδικό μου;

Σε περίπτωση που ξεχάσατε τον κωδικό σας κάντε click στο ”Σύνδεση” και έπειτα κάντε click στο “Ξεχάσατε τον κωδικό;”. Εισάγετε το email σας και κάντε click στο “Αποστολή Συνθηματικού”. Ο νέος σας κωδικός θα αποσταλεί στo email σας. Αυτός ο κωδικός που θα σας αποσταλεί δημιουργείται αυτόματα από το σύστημα. Χρησιμοποιήστε αυτόν τον κωδικό για να μπείτε στην σελίδα διαχείρησης του λογαριασμού σας από όπου μπορείτε να αλλάξετε αυτόν τον κωδικό με κάποιον της αρεσκείας σας.

Πως μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του λογαριασμού μου;

Για να τροποποιήσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας αρχικά θα πρέπει να κάνετε login κάνοντας click στο ”Σύνδεση”. Στα δεξιά της σελίδας θα δείτε ένα menu με τίτλο ‘Ο Λογαριασμός Μου’. Από εκεί επιλέξτε το ‘Προφίλ’. Θα μεταφερθείτε σε μία φόρμα η οποία σας επιτρέπει να αλλάξετε ή να συμπληρώσετε τα στοιχεία του λογαριασμού σας. Όταν ολοκληρώσετε την εισαγωγή των στοιχείων σας, κάνετε click στο ‘Αποθήκευση’ για να αποθηκευτούν οι αλλαγές.


Πώς μπορώ να βρω και να αγοράσω ένα προϊόν που ψάχνω;

Μπορείτε να βρείτε και να αγοράσετε οποιοδήποτε προιόν είτε μέσω της αναζήτησης, είτε πηγαίνοντας στις αντίστοιχες κατηγορίες που ανήκει το προϊόν που αναζητάτε. Όταν βρείτε το προϊόν που σας ενδιαφέρει μπορείτε να το αγοράσετε κάνοντας click στο εικονίδιο “Προσθήκη στο καλάθι". Όταν έχετε ολοκληρώσει τις αγορές σας μέσω του site μας, κάντε click στο καλάθι αγορών σας(πάνω αριστερά) και στη συνέχεια μπορείτε να μεταβείτε στο Ταμείο για να ολοκληρώσετε τις αγορές σας.

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;

Μπορείτε να πληρώσετε για την παραγγελία σας με διάφορους τρόπους, όπως PayPal, με πιστωτική κάρτα, αντικαταβολή μέσω ΕΛΤΑ courier και σε κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής;

Όλα τα προϊόντα αποστέλλονται με τις συνεργαζόμενες μεταφορικές εταιρείες, με ελάχιστη χρέωση μεταφορικών παραλήπτη 3,69 ευρώ . Μπορείτε να επιλέξετε με ποια εταιρεία σας εξυπηρετεί να αποστείλουμε την παραγγελία σας.


Πως μπορώ να πλοηγηθώ μέσα στο site σας;

Για να πλοηγηθείτε στα menu του site, επιλέξτε την κατηγορία που σας ενδιαφέρει από το κεντρικό menu των προϊόντων κάνοντας click σε αυτό.  


Πως λειτουργεί το menu της αναζήτησης σε μία κατηγορία προϊόντος;

Σε κάθε κατηγορία προϊόντος έχετε την δυνατότητα να πραγματοποιήσετε μια σύνθετη αναζήτηση σύμφωνα με την τον κατασκευαστή του προϊόντος, το εύρος τιμών, καθώς και άλλων χαρακτηριστικών που αντιστοιχούν στην κάθε κατηγορία. Κάνοντας click στους κατασκευαστές, στο εύρος τιμών και στις επιλογές των χαρακτηριστικών που σας ενδιαφέρουν, θα δείτε την λίστα των προϊόντων που ταιριάζει στα χαρακτηριστικά που επιλέξατε.  

Τι να κάνω εάν δεν μπορώ να βρω ένα προϊόν που ψάχνω;

Σε περίπτωση που δεν μπορέσατε να βρείτε το προϊόν που σας ενδιαφέρει μέσω της αναζήτησης προϊόντος ή των κατηγοριών του site μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα σοιχεία που αναγράφονται πάνω στη σελίδα, για να σας εξυπηρετήσουμε ώστε να βρείτε και να αγοράσετε το προϊόν που αναζητάτε.


Πως μπορώ να μάθω σε πιο στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;

Μπορείτε να παρακολουθήσετε κάνοντας click στο κάτω μέρος της σελίδας στο "Οι παραγγελίες σας".  



Video οδηγός
Μπορείτε να δείτε συνοπτικά τον τρόπο ολοκλήρωσης μιας παραγγελίας μέσω μιας παρουσίασης που δημιουργήσαμε για εσάς πατώντας εδώ.